اطلاعات تور
توضیحات

 اطلاعات تور هتل سراج مشهد:

این هتل یک هتل دو ستاره است که در خیابان طبرسی، طبرسی ۱۶ واقع شده است. می توان گفت که هتل سراج مشهد یکی از هتل های تازه تاسیس این شهر می باشد چرا که در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده است. به علت نزدیکی که به حرم مطهر رضوی دارد سالیانه مسافران بسیاری تمایل دارند تا در این هتل اقامت یابند. این هتل از پرسنل مجرب و آموزش دیده برای خدمت رسانی به مسافران عزیز استفاده میکند.برای رزرو تور مشهد هتل سراج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

از جمله مکان هایی که به این هتل نزدیک است می‌توان به بازار رضا، مسجد هفتاد و دو تن،  مدرسه علمیه عباسقلی خان، مسجد گوهرشاد، مقبره پیر پالان دوز، آرامگاه نادرشاه افشار و گنبد خشتی اشاره کرد. لازم به ذکر است که این هتل در محدوده طرح ترافیک شهر مشهد واقع شده است.

اتاق های هتل سراج مشهد :

این هتل دارای ۶ طبقه، ۵۴ اتاق و ۱۶۰ تخت است که متناسب با هر سلیقه ای اتاقی را طراحی کرده است. از جمله اتاق های این هتل می توان به اتاق دوتخته فولبرد، اتاق سه تخته فولبرد،سوئیت دو نفره فولبرد، اتاق چهار تخته فولبرد و سوئیت چهار نفره فولبرد اشاره کرد. اتاق دو تخته فولبرد دارای یک تخت دبل است که تمامی وعده‌های غذایی را شامل می شود. سوئیت دو نفره فولبرد دارای یک تخت دبل است و تمامی وعده های غذایی را شامل می شود. اتاق سه تخته فولبرد دارای یک تخت سینگل و یک تخت دبل است که تمامی وعده‌های غذایی را شامل می‌شود. اتاق چهار تخته فولبرد دارای دو تخت سینگل و یک تخته دبل است که تمامی وعده‌های غذایی را شامل میشود. سوئیت ۴ نفره فولبرد دارای یک تخته دبل است که تمامی وعده‌های غذایی را شامل می شود.

امکانات هتل سراج مشهد :

این هتل دارای یک لابی با ظرفیت ۴۰ نفری است و رستورانی با ظرفیت ۷۰ نفری دارد که با منوی غذایی متنوع از مسافرانش پذیرایی می‌کند. پارکینگ نسبتا کوچک این هتل باعث شده است تا مسافرانی که با ماشین شخصی خود سفر کرده اند راحتی بیشتری داشته باشند. امکان استفاده از اینترنت در لابی هتل به صورت محدود و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود. همانطور که گفته شد وعده صبحانه در تمامی اتاق ها وجود دارد و در اختیار مسافران قرار داده می شود. تمامی اتاقها مجهز به وسایلی از جمله یخچال، مبلمان، دراور، رخت آویز، کمد‌ لباس ، تلفن و تلویزیون هستند. لوازم بهداشتی نظیر صابون، شامپو، حوله و دمپایی در اختیار مسافران قرار داده می شود.

وجود سیستم گرمایش و سرمایش در اتاق ها راحتی بیشتری را برای مسافران فراهم آورده است. در تمامی اتاقها سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تعبیه شده است تا مسافران راحتی بیشتری داشته باشند. وجود کافی شاپ در هتل باعث شده تا مسافران بتوانند دسر های مورد علاقه شان را در کنار خانواده اشان نوش جان کنند. سرویس دستگاه واکس کفش یکی دیگر از امکاناتی است که این هتل در اختیار مسافران قرار می دهد. امکاناتی نظیر فکس پرینتر و فتوکپی به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده شده است تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایند.

 

خدمات تور
نظرات